2009. június 11., csütörtök

Welcome aboard

Reggel 9kor szálltunk be a taxiba, és hipp-hopp este 9 kor itt is voltam. A kettő között persze eltelt 18 óra:-D
A repülőgépen már a felszállást sikerült végigaludnom. A három döbbenetesen unalmas filmet szintén. (Mondjuk a Miért éppen Minnesota nem volt rossz, de másodjára nem kötött le:-)) Közben buzgó stewardessek osztogattak mogyorót 2$ / 2euro árakon. Gondoltam beváltok náluk egy kis dollárt eurora, de aztán kivertem a fejemből, és belemerültem a SkyMall katalógusba. Tudtam hogy több dolgok vannak földön és égen mintsem bölcselmeitek álmodni képes, de fantasztikus, hogy mennyi mindenre lehet elszórni a pénzt. Van már UV fénnyel sterilizáló fogkefetartód? nincs? Szemvörösségeltávolítód a kutyádnak? Rozsdamentes acél pénztárcád? Olyan tepsid, ami csak ropogós széleket süt?? Bármilyen kiegészítőd (toll, napszemüveg...) amiben nincs 2 gb memória? Ébresztőóra, amely a természet hangjaival, lágy fényekkel és aromaterápiával ébreszt?nincs? tényleg? akkor a SkyMall-tól megkaphatod.

Egyébként a testesebb utasoknak (persze nem magamról beszélek) kicsit szűkre szabott ülések karfájának belső oldalán voltak a kezelőpanelek. Szóval aki megfordult, vagy alvás közben jobbra dőlt, az azonnal kihívta a stewardesst, így a folyamatos bimbammolás külön szórakoztató program volt. Mellettem Amy kiktartóan fehérbor-Bloody Mary-vörösbor kombókkal próbálta könyebbé tenni az utazást, aminek az lett a vége, hogy nem tudta hová repülünk, és hogy ki kicsoda egyáltalán. meglepően hamar eltelt a 9 óra repülőút, ami a 920km /h száguldozással a pilóták 8 órára rövidítettek, szóval egy órával hamarabb landoltunk JFK-n.
Kordonok, sorbanállás, újra ujjlenyomat, és fotó, csomagok kivétele, majd laza kocogás az átszállókapuhoz. Közben elszaladtam egy Dunkin Donuts mellett, de nem álltam meg, mert a tranzit mérete megdöbbentő volt, és az én kapum a másik végén volt. Persze odaértem, 30 perc gyaloglás után, és beszállás után vártam a felszállást. vártam. a többiek is, aztán a pilóta bemondta, hogy bár a kifutón vagyunk, de mivel csúcsforgalom van, ezért 45 perccel később szállunk fel. Persze addig se telefont bekapcsolni, se övet kikapcsolni not allowed. Szóval csöpp késéssel indultunk, és a 2 órás repülőutat a pilótánk 45 perc alatt lenyomta, szóval idő előtt(!) szálltunk le Syracuseban. Érdekes. Csomagok megérkeztek, hivtam taxit, hotel, ajándék kibontása (hüpp) majd eldőltem mint egy zsák malactáp.
Itt vogymuk.