2009. június 21., vasárnap

Beköltözés

No, vége megtaláltam a kecót. Csendes helyen, de 5 percre a belvárostól, és egy motoros BBQ büfétől, de menjünk szép sorjában.
Elég sok apartmentet néztem meg az utóbbi héten, már-már reménytelenné vált, hogy találok egy jó helyet. Volt itt mindenféle. Iparnegyedből átalakított Loft lakások, csendes kertvárosi baltásgyilkos emeleti apartment, apartment toronyházban, apartment medencével, apartment 170 centis belmagasággal, sok-sok apartment és szoba, például a világ legkisebb konyhájával, íme:
Hál istennek találtam egy nagyon jó helyet, ahol éppen volt szabad apartment, kettő is, és egy rövid interjú, és lakásnézés után kivettem a nagyobbat, mert egyszer élünk. "Alrighty"-csapott a kezembe a Landlord, pénteken költözöm.

Pénteken kiköltöztem a Genesee Grande hotel patinás lakosztályából, és egy hetvenéves, őrült taxisofőr segítségével, dupla záróvonalak megsemmisítésével, piroslámpák hosszú-hosszú sorával eljutottam Brownstone Luxury apartmentbe. Gyors szerződésaláírás, deposit leadása ( a "baltás darts" esetére) birtokba vettem lakásomat. Az itteni értelemben vett szerény lakbérben benne foglaltatik minden rezsiköltség, plusz internet, parkolóhely, konditerem(:-)). Természetesen berendezve King Size XL ággyal, szekrények, fotel, ami kell. Így a beköltözés első fázisa sikeresen lezajlott.

Szombat reggel régóta várt látogatóim érkeztek Connecticutból. Jól is jött a segítség, sok hasznos kiegészítővel, amiért örök hála megegyszer! Kezdett otthonosabb lenni az egész, de azért még hiányzott egy-két dolog (pédául 32 doboz budweiser). Ezért gyorsan be a Pontiac-ba, és gyorsan elköltöttünk egy reggeli-ebédet (brunch) az IHOP-ban. Hihetetlen mennyire illik az édes juharszirupos pancake az olasz kolbászhoz, és abszolut hihető, hogy a diabetes betegek száma 5 évente 27%-al nő. De haladjunk is tovább, hiszen már csak fél mérföld a közelebbi Walmart. Itt a maradék hiányzó kiegészítők, és egy hétre való élelmiszer beszerzése után visszajöttünk a lakásba. Berendeztem a konyhát, amely kis mérete ellenére mindent elnyelt, és még üres szekrények is maradtak. A hűtőszekrény ajtajában 6 dobozos söradagoló van, tehát éltem is a lehetőséggel. Kész, beköltöztem. A lányokat visszakísértük a hotelhez, majd egy gyors városnéző túrán megmutattam, hol dolgozom, és hogy hol szokott az egyetem dékánja baseballt játszani a diákokkal ebédszünetben (nem vicc). Majd jöjjön aminek jönnie kell, és megközelítettük az "objektumot"

Már nagyon kiváncsi voltam erre a helyre, és nem is csalódtam. A southern rock ütemeiben elmerültünk a környék legjobb kocsmájában. Motoros, és zenekari relikviák között 21 (féle!) sörcsap, amelyek segítségével fülig vart rockerlányok oltják a szomjúságot. Kint gumiégetés, és szolid wheelie-k, stoppie-k koreográfiája. Vártunk egy asztalra, hiszen elkaptuk a szombat esti tömeget (bár elképzelhető, hogy minden este ez megy), és kipróbálva néhány sörkülönlegességet megnyugtatóan konstatáltuk, amikor egy pincérlány kempingasztal méretű tálcán, méteres oldalasokkal a tömeg felett egyensúlyozva "coming through!" kiálltással, füttykíséretben próbál szervírozni. Kértünk egy kóstolót az "Ape-hanger Ale" nevű sörből, várva valami bőrbecsavart, benzinízű, füstös istencsapást a névhez méltón, erre az eredmény egy enyhe kis barackízzel kevert édeskés sörimöri lett. Sebaj, maradt még 20 féle. Mivel a hely szelleme erősen megkívánta, ezért egy kör Hennessy-vel múlattuk tovább az időt, majd egy nő a "hostess-hut"-ból mikrofonba ordította a nevünket.
Leültünk, nem tétováztunk egy gyors sült-zöldparadicsom után, kikértük a Full-rack oldalasokat, a slide-okkal. Csináltunk egy két fotót, majd Nicole a pincérünk egy két forgás után ki is hozta a rendelést. Tényleg benne van a legjobb 5 helyben NY államban, mert hibátlan volt a hangulat, a kiszolgálás, és a kaja is. Erősen éjszakába hajolván visszamentünk az apartmentbe, és egy pezsgővel felavattuk az új helyet. Beköltözem.