2010. december 27., hétfő

Hétfői Country

Így karácsony után a Jingle bells és White Christmas akkumuláció gyógyírjaként zeneileg kicsit más vízekre evezünk. Bár upstate new yorki-ak szerint mindenki egy büdös redneck, aki kalapot hord és/vagy country-t hallgat, mivel vidéki gyerek vagyok, ezért egy fillért sem adok az ilyen véleményekre, és nem vetem meg a countryt. 
Persze régen úgy voltam a countryval, mint az öreg székely a zsiráffal: "jó-jó, de otthonra nem kéne". Unalmasnak, egysíkúnak tartottam, de később tudatosult, hogy csak azért mert idáig kommersz szarokat hallgattam. Ugyanúgy jártam, mint a pálinkával:  kb 2o éves koromig azt hittem utálom, aztán rádöbbentem, hogy szeretem, csak addig mindenféle mekkmesterek pancsolt kerítésszaggató cefréit próbálgattam, amiket tényleg minden joggal hívhattunk volna "duplacsavart alulról falra felkúrónak". 
Azért nem szeretem a hosszú bevezetőket, mert ilyenkor úgy sejlik, mintha valami korszakalkotó, halhatatlan művet mutatnék be, de közben nem. Ez csak egy egyszerű fülbemászó country muzsika, egy szerencsétlen vadászról szól, aki 12 doboz sörön kívűl mást nem nyírt ki (bár mindenképpen pozitívum, hogy emellett legalább nem vezet valóságsót). Van itt még pofás gitárszóló,  hamisíthatatlan déli kiejtés és szleng, amit a kevésbé vájt fülűek is kiszúrnak, de azért csatolom a líricst, mert néha tényleg nem egyszerű. Álmos hétfőkre ideális egy laza hét elindításához.



Out in the sticks 
With the squirrels and the ticks 
and my 30-06 
I'm running out of miller light 
Trucks in park 
The dog won't bark 
Couple hours til dark 
wishing one would walk by 
might as well left my gun in the gun rack 
been here all day all i'e killed a 12 pack 
sitting here 
waiting on a deer 
drinkin' beer and wastin' bullets 
aiming at the empties 
missing hitting pine trees 
it ain't my fault them cans keep moving 
My babys on the phone 
saying baby come home 
where ya been and whatcha been doing 
well ive been sitting here 
waiting on a deer 
drinkin' beer and wastin' bullets 
the only deer i seen 
been john deer green 
but that dont mean 
that i got a rawl deal 
cause there aint no boss 
callin' me hoss 
ticking me off 
on the edge of this corn field 
on my second box of winchester hundred grains 
aint seen a big buck 
but its been a good day 
sitting here 
waiting on a deer 
drinkin' beer and wastin' bullets 
aiming at the empties 
missing hitting pine trees 
aint my fault them cans keep moving 
my babys on the phone 
saying baby come home 
where ya been and whatcha been doing 
well ive been sitting here 
waiting on a deer 
drinkin' beer and wastin' bullets 
sitting here 
waiting on a deer 
drinkin' beer and wastin' bullets 
aiming at the empties 
missing hitting pine trees 
aint my fault them cans keep moving 
my babys on the phone 
saying baby come home 
where ya been and whatcha been doing 
well ive been sitting here 
waiting on a deer 
drinkin' beer and wastin' bullets