2011. május 3., kedd

mennék_én.org


A legtöbb amerikai  Floridában, Kaliforniában, vagy a Bermudákon tölti az éves szabadságát, én Budapesten. Persze nem is vagyok amerikai, mert "nekem a tenger a Balaton, a kerek égbolt a kalapom" (és persze karcsúra úszom az alakom). Persze pihenés helyett csak sikerült ezt a 4 hétet olyan szinten megnyomni, hogy már-már kezdett egy Jim Morrison emléktúrára hasonlítani.
Az odautam sem volt piskóta, hiszen Az Air France jóvoltából 6 órán át gyönyörködhettem a párizsi reptér 2D termináljában, hiszen, 16 óra utazás után az utolsó csatlakozást sikerült lekésnem, ugyanis Jean-Pierre, a terminálba való belépéskor veszélyes elemként értelmezett, és a sorból kiemelve életem legjobb prosztata masszázsát adta. Azonban a zselézett bajusz, és forró tenyerének érintése sem vett rá, hogy a másik oldalon hajtsam a járgányt, de hagytam magam, hátha hamarabb szabadulok. Végül csak lekéstem a járatot, így csak sikerült 1 naposra duzzasztanom a hazautat. Merde!  Franciaországban valószínűleg kihallatszott a belső monológom, mert aznap valami oknál fogva 52 város kattant rám, így most ők a csúcstartók.

Persze azért minden jó ha jó a vége, én is hazaértem, és csak belevetettem magam a sűrűjébe.  A 37. számú italellátótól indulva az utolsó (és egyben legjobb) ócsai arconpörgéses jammig bezáróan  sikerült végigzúzni ezt a hónapot is. Volt benne Slayer/Megadeth duplakoncert, ahol kiderült nem csak a zenekarok öregedtek meg, hanem mi magunk is, de azért csak sikerült csurom vizesen-sörösen hazamenni. :-)

Pihenésképpen kibéreltünk a Zemplénben egy parasztházat, és felmásztunk (bár az utolsó métereket én gyakorlatilag a nyálamon csúszva tettem meg) egy 600 éves pálos kolostor romjaihoz 
Voltunk Gönc-Mezőzombor focimeccsen, majd másnap Nyíregyháza - Diósgyőrön, de technikában az égegyadta világon semmi különbséget nem találtunk a két játék között. Akár a Bazdelőre FC is játszhatott volna Kovácsnénivel, komolyan.
Voltam rengeteg klubkoncerten, grasszáltam a körúton, a Margitszigeten, már a végén romkocsmamérgezést is kaptam, de esküszöm jól esett. Szerelmes lettem huszonnégyszer, de ez is várható volt :-) majd visszatértünk Újhutára is feltöltődni, ahol nem hittem, de még mindig fedezünk fel új helyeket, és ahol még akkor is süt a nap, ha  máshol nem.

Persze voltak szakmai dolgok is, tartottam előadást, voltak interjúk,  még doktorrá is avattak, ahol végre megsimizhettem a pendulumot, ami hatalmas meglepetésre nem egy dnb zenekar, de mindez eltörpül amelett hogy végre a családommal és a barátaimmal tölthettem jópár felejthetetlen napot. Jó volt nagyon, fájó szívvel jöttem vissza.
gyerehaza.org-ot készítő ifjúsági félamatőr tagozatnak pedig üzenem, hogy a sok szellemi f@szrázás helyett inkább Herrer Sárát kellett volna felvenni a "Tíz érv Magyarország mellett" listába, rákendról!