2011. február 1., kedd

Hahópihe

Ez vár reánk a következő sorsforditó 48 órában. Az évszázad vihara (amely kifejezést igy 2011-ben kicsit elhamarkodottnak érzem) 18 hüvelyknyi (46 centi) havat hoz szeretett városunkra, amely -hol máshol?- épp a sáv közepén helyezkedik el. A fenti képen azonban az érdekes inkább az, hogy a vihar meglepően Egyesült  Államok alakú, és a mázlista kanadaiak megússzák, mert  úgy néz ki az országhatárt nem lépi át :-))))


csütörtöki UPDATE:
Egész héten pánikban élelmiszerkészletet feltöltő syracuse-i családokat mutogattak a tv-ben, akik sírásra görbült szájjal sutottogták: "az Úr segítsen rajtunk". Szó se róla én is bebiztosítottam magam egy hatos pakk Sam Adams sörrel, hátradőltem, benyomtam az "Isolation"-t és vártam a végítéletet, amely ma reggelre könyörtelenül le is csapott 1.13 cm hó és ragyogó napsütés formájában.




Update 2: és hogy lássátok tényleg nem viccelek.