2009. június 16., kedd

Shopping spree

Szombaton béreltünk egy hibrid Priust. Az ugyintezo srac megkerdezte a tiz tonna alairando papir alol, hogy "ez az osztrák Magyarorszag?" Nem tudtunk mit mondani. Valahol szép, hogy be tudta lőni hol is van egész pontosan, de azért na. "Ha nem tudod, ne találgass".Mivel nem nézhettünk ki bizalomgerjesztő minta-kocsibérlőknek, egy próbakört is kellett tenni a parkolóban, hogy azért el tudunk bánni egy hibriddel. Mondjuk én valószínű megbuktam volna, mert a sebváltóról azt hittem először, hogy szivargyújtó:-D Találd meg a képen a sebváltót:

Egyébként nagyon jól összerakott kis autó. Hátra mondjuk ne üljön be senki 170 cm felett, de a kényelem és a felszereltség (tolatókamera, stb) kárpótolt. A másik lehetőség egyébként egy PT Cruiser lett volna.

Első állomás a WalMart. Nálam elmaradt a nagy beköltöző-bevásárlás, mert még nem volt meg az apartment, de körbenéztem, és érdemes volt. Minden kapható, nagyon jó árakon. Azért egy prepaid mobilt vettem a T-mobile-tól, bízva abban hogy a szívemhez nőtt k550i-mel összepárosítom, de a magyar T-mobile telefonom nem akarta az amerikai T-mobile kártyát elfogadni. áucs.
Következő megálló a Carousel bevásárlóközpont. Itt el is ment az első (valószínűleg nem utolsó) hamburger az Arby's-ban. Nekem bejött. Közepes combóval kértem, tehát közepes üdítő, közepes göndörkrumpli, ami szerintem az itthoni nagy menünek felel meg. Aztán körbenézés, Macy's, JC Penney, sőt találtam gitárboltot is (hiányzik a zenekar, na), szóval rendben volt a hely.
Eztuán jött az utolsó állomás a Wegmans. Élelmiszerbolt és nagyon jó hely. Friss, csodaszép zöldségek gyümölcsök. Vettem ezt azt, még egy sushitálat is estére. Gondoltam adok még egy esélyt a sushi-nak mivel nagyon dícsérték, és a hírhedt pesti sushirendelés óta (amiben voltak olyan dolgok, amiről se ránézésre, se kóstolásra nem derült ki számomra, hogy növény vagy állat, és szó szerint a kutyának sem kellett :-D) nem ettem. És nagyon finom volt! Se mocsárszag, se iszapíz, tök jó volt! Egyébként helyben készítik, csomagolják.


Természetesen vettem söröket (Coors, Bud), no persze egyik sem egy hideg Borsodi-munka-után-a-műhelyben-Gáborral, de majd csak találok valami hasonlót. addig szorgalmasan keresgélek és tesztelek:-D. Este vacsi, apartmentkeresés a neten hideg lightsörrel, közben TV. Találtam egy olyan adót amin csak Rémrendes megy:-D