2010. január 10., vasárnap

Masodik felev


Ujra itt, ujra blog. A bezarasra tett kiserletek kudarcot vallottak, ezert tovabb zakatolunk.
Mar csak azert sem lenne ildomos, mert mar 8 orszagbol olvasnak, valamint ez a Magyarorszagterkep is szivmelengeto szamomra: (kulonosen azert , mert igy mar biztos, hogy nem anyam hozza egyedul a napi tobbszaz klikkelest)


Nagyon jo volt otthon. Sajnos nagyon keves idom volt, meg ugyanennyit siman maradtam volna, es a programokkal sem lett volna gond. A visszaut eleg erdekesen indult most is. Kezdodott a nigeriai diakkal, aki egy Delta gepen a leszallas elott kitalalta, hogy o teljesen mashova akar menni. Erre tovabb szigoritottak az igy is kinos ellenorzest a reptereken. Indulas elott par nappal egy New Jersey-i repteren egy csoka valahogy ellenorzes nelkul jutott be az Allamokba, ami ugye csak filmekben volt eddig lehetseges. Erre tovabbi szigoritasokat vezettek be. Nem tudtam mire keszuljek, mar vartam az Emlekmasban feltunt test-szkennert, es/vagy Miss Fanderfrugen biztonsagi tisztet, aki miutan felcuppantotta lila gumikesztyujet, csőbombat keres a rektumomban.


A szigoritas tenyleg kemeny volt, nem tudom hanyszor toltam le a gatyamat, de tobbszor, mint otthon:-D Legkozelebb seggpuceran megyek haza, egy atlatszo kezipogyasszal, es slussz. Harmadjara mar nem is zavart a vamosok furcsallo pillantasa, amikor kivettek a fuzer szaritott pirospaprikat, meg a 4 tucat bonbonmeggyet a zsakombol. (az ipari mennyisegu Turo rudirol nem is beszelve) Termeszetesen ezek szuvenirek voltak, csak hogy a kinti kollegak is tudjak mi a dorges itthon. (el nem tudtak kepzelni, hogy a konyakmeggy, mint ilyen, letezik) Miutan a budapesti tranzitban megettem eletem legdragabb pizzaszeletet, vasaroltam par magyar firkalapot es bögymagazint, majd probaltam a csekkololanyt rabirni, ugyan adja nekem a veszkijarat szeket (extra labter). Nem sikerult, de fent a gepen mar a sarmom is jobb, igy megkaptam, majd lehuppantam nyujtott labbal Gabor melle, aki Virginiaban el , es programozo. Ennyit tudtunk meg egymasrol, majd felszalltunk, mp3 be, duborgott az Aebsence es alvas. Neha felkeltem kajalni, de tobbnyire aludtam, meg az "Idoutazo feleseget" is ataludtam, de a repules vegen egy "How I met your mother"-t elkaptam. Leszalltunk, majd a pilota bemondta, hogy bar nagyon faszan hozta a kesest, most megis allunk itt egy kicsit, mert a kapunkban all egy masik gep. Ket oram volt az atszallasra, ebbol az egyik villamgyorsan elolvadt a gepen ulve. Amint kialudt a "kapcsold be az ovet" lampa, en mar ugrottam is ki, es szelsebesen rohantam a vamhoz. Persze Amerikaban egy vamor is eleg ahhoz, hogy 3oo embert leellenőrizzenek, szoval bealltam a sorba, elottem kb 5o ember akikre egyenkent 5-1o percet szant a vamos, kesobb lattam miert. Egy idos neni instrualta ott az embereket, szo nelkul felmutattam neki 6:3o kor indulo atszallojegyemet (5:45kor), aki kiemelt, es a frissen formalodott 6:3o-as sorba rakott. A vamoshoz kerultem kb 6:1okor. A J1 vizummal valo bejutas nem egyszeru, de mondtam Brandonnak, ha meg egy orvosi kerdest feltesz a reumas nagynenjevel kapcsolatban lekesem a a gepet, es akkor a vizummal is feleslegesen bajlodik. 2o perc maradt, ami hidd el nem sok. Meg fel kellett vennem a borondot, atvinnem a belfoldi kapuhoz, aztan ujabb ellenorzes (gatya le) es meg kell talani az atszallokaput. Mar-mar ismerve a terepet egy gepard furgesegevel ugraltam at a foldon hevereszo szerencseseket akiknek orakat kell varni az atszallasukra. Elertem a gepet, meg egy gyors telefon, majd mar rangattak is be a gepbe, hogy ejnyebejnye, indulni kellene mar. (Gabor remelem, te is elerted!) Persze a szokasos csucsforgalom a JFK-n, ezert orakig alltunk a kifuton felszallasra varva, ekkor mar tenyleg nem volt oszinte a mosolyom. Azert Syracuseban a pilota terdig ero hoban is profin tette le a seggunket, es ennyi. sitty sutty elszall 16 ora utazassal:-D. A tranzitban mar oszinten orultem a syracuse-i lanyoknak, akik -3 fokban sem restek forronaciban grasszalni. A csomagok is elokerultek nagy nehezen, es Gabiek ertem jottek, egyem a szivuket, meg vacsorat is hoztak, ettol lett kerek az este. Otthon kicsomagotlam a borondot, ami valahol allhatott a hoesesben egy-ket oracskat, mert a ruhaim es a januari Kiss Annamaria (aki nem tudom ki a tokom) mellei is szetaztak. Mindegy, alvas, mert masnap indul a masodik kor...


-






-